Alla inlägg under juni 2011

Av vampirecat - 24 juni 2011 16:36

Nu är det slut och finito för alltid. Jag orkar inte mer. Det kvittar om han söker upp mig igen eller inte, han är inte välkommen längre.

Han anklagar mig för alla synder mellan himmel och jord, men han vägrar att förklara varför!! Han har till och med anklagat mig för att vara oresonligt hemsk mot mitt ex. Mitt ex som gjorde en annan kvinna med barn medan han var tillsammans med mig!!

Här är ett tips till alla er killar där ute: SNACKA INTE SKIT OM SAKER NI INTE VET NÅGOT OM!!

I vilket fall som helst så är måttet rågat nu. Jag har fattat mitt beslut. Det är dags att börja om på nytt, UTAN jobbiga exkillar.

Hello future, here I come!

Av vampirecat - 24 juni 2011 15:07

Killar!!!!

Just nu är jag färdig att  strypa dem allihop!

Exakt VAD är det som får killar att tro att de vet precis allt om oss? Att de känner till precis allt vad vi känner och tänker??

"Men tänk efter älskling! Det enda du vill med den här killen är ju egentligen att ligga med honom!"

Gå och dränk dig din skithög!! Du vet inte ett skit om vem jag är eller hur jag känner och tänker, och det har du aldrig gjort!!

Det är i alla fall vad jag skulle vilja säga till honom, men jag har upptäckt att det inte lönar sig. Han lyssnar inte!

Jag är så trött på alltihop! Den människan har kostat mig så mycket hjärtesorg! Kunde jag så skulle jag radera honom helt ur mitt liv, men han vägrar ju att försvinna! Jag svär, får jag se honom en gång till under den närmaste veckan så kommer jag sparka honom hela vägen till stockholm!!


///VampireCat


Ovido - Quiz & Flashcards