Direktlänk till inlägg 4 juli 2011

Jag är så trött på allt det här!!!

Av vampirecat - 4 juli 2011 00:04

Jag - är - så - FRUKTANSVÄRT - trött - på - allt - det - här!!!!!


Idag har varit en sån där dag som man bara vill glömma, en dag så allt man irriterar sig på inträffar.


1. Jag får sms från halebop tidigt som fan på morgonen, på min lediga dag då jag sett fram emot att få sova ut!!


2. Elbolaget ringer upp mig, TVÅ GÅNGER, fast jag varken har egen llägenhet eller hus.


3. Jag samlar ihop all tvätt och går ner till tvättstugan där jag upptäcker att tvättmedlet är slut, varpå jag letar efter tvättmedlet, kommer fram till att det inte finns något, sedan kläcker mor min ur sig flera timmar senare att det står i garaget. VEM I HELA FRIDEN FÖRVARAR TVÄTTMEDEL I GARAGET???!!!!


4. Vi bestämde oss för att vi skulle ha resterna av pizzan vi gjorde igår till middag idag, hur mycket tror ni det fanns kvar av den? SLUTA SMÅÄTA AV KVÄLLENS MIDDAGSMAT!!!


5. Ska byta om till arbetskläder (för trädgårdsarbete) och allt är fuktigt. Efter att vi badade i poolen igår har någon lagt sin blöta handduk ovanpå mina kläder.


6. Vi sliter som djur hela dagen, man kommer hem - svettig och helt slut - och måste ringa och tala om för kompisen att jag inte kan passa hennes katt (två dagar innan jag ska hämta den) eftersom det där förbannade mumintrollet som jag bor ihop med plötsligt bestämt sig för att det blir för besvärligt att ha en extra katt i huset!


7. Kommer ner i tvättstugan för att ta hand om tvätten och upptäcker att MIN MAMMA HAR STULIT MIN ENA BH!! Kläder, visst, men hon kan väl för fan låta bli mina underkläder???


8. Jag kommer upp från duschen klockan nio på kvällen, förväntar mig att känna doften av grillat kött och potatisgratäng. Vad finner jag? Ugnen är tom, köttet ligger kvar i kylen och grillen är inte ens tänd. MÅSTE JAG GÖRA ALLT??!!


9. Det är sent, jag är trött, och går inför att lägga mig. Vad upptäcker jag? Inte bara har de haft min ytterdörr öppen när de grillat så hela rummet luktar grillrök, de har vänligt nog lämnat dörren öppen när de gick in, med myggnäten fråndragna och taklampan tänd!!!


Den här listan skulle kunna bli 1000 punkter lång men jag har en tidig dag framför mig och skulle vilja få minst tre timmars sömn innan det är dags att kliva upp.


///En trött och irriterad VampireCat

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vampirecat - 17 mars 2012 22:53

Jaha... vet inte riktigt hur jag ska formulera mig. Idag är livet inte värt att leva säger väl allt... Så mycket skit som händer runt omkring hela tiden... Känns liksom inte som att det är värt det längre. Allting går åt helvete runt omkring en o...

Av vampirecat - 6 november 2011 18:10

Eller rättare sagt slå ihjäl någon. Jag fattar inte varför en del människor tycker så jävla mycket om att dumpa sin skit på andra människor! Som den där jävla sär subban jag bor ihop med. Hon har sönder och förstör saker och sen skyller hon på mi...

Av vampirecat - 18 september 2011 13:46

Jaha... Ännu en dag... Ännu en hel hög med saker som får mig att vilja hoppa från en hög bro... Var ska jag börja? Har fått vända på dygnet efter som jag jobbat från fyra på eftermiddagen till tolv på natten de senaste dagarna, men trots arbetsti...

Av vampirecat - 29 augusti 2011 11:57

Jaha, ännu en dag då man mest bara känner för att gå och hänga sig.   Vaknade upp och fann Madam på ett sällsynt dåligt humör, men som vanligt verkar inte ens hon veta varför så jag har ingen aning. Städade igår eftersom hon ville lägga på en n...

Av vampirecat - 24 augusti 2011 23:35

Jag fattar inte vad det är för fel på mig. Jag tror allvarligt talat att jag är lite skadad i huvudet på något sätt. Jag menar, varför skulle jag annars stå ut med all skit i mitt liv?Min morsa säger hella tiden åt mig att göra saker, sen klagar ho...

Ovido - Quiz & Flashcards